Muž požádal o vrácení platby za krmivo kvůli úmrtí svého psa, dostal olejomalbu se zprávou
Přidal Ivetka2, dne 20. 06. 2019 , 0x
Ztráta „nejlepšího přítele“ nikdy není snadná. Může jít o podobný pocit, jako když ztratíte člena rodiny. Emoce nám zůstávají týdny, měsíce a někdy i roky. Naštěstí stále existuje mnoho empatických lidí, kteří nám pomohou. A někdy pomoc přijde od někoho, od koho byste to rozhodně nečekali. Tenhle muž požádal o vrácení nerozdělaného pytle granulí, když jeho pes zemřel. Šlo o americký internetový obchod Chewy.com, který se zachoval opravdu ukázkově.
Myslíte si, že by se takto zachoval i nějaký e-shop v České republice nebo na Slovensku?
Když Bailey odešel, požádal obchod o vrácení zboží, přišla opravdu nečekaná odpověď.
„Pokud už někdo v tomhle internetovém obchodě nakupoval, tak ví, že mají skvělé služby. Ale dneska se to dostalo na vyšší úroveň. Museli jsme Baileyho u veterináře uspat. Měl jsem doma ještě nerozdělaný pytel granulí, kterého mi bylo líto vyhodit, a tak jsem požádal obchod Chewy o vrácení. Napsali mi, ať granule zašlu do útulku, peníze mi vrátili hned druhý den. Super přístup, že?
ZAŠLO TO ALE JEŠTĚ DÁL!! Dnes, v hrozné náladě, jsem od obchodu obdržel ještě kartu a olejomalbu mého psa.“
K olejomalbě byl přibalený i vzkaz:
„Je těžké říci sbohem stvoření, které milujeme. Vždy na ně budeme vzpomínat a vážit si jich. Posíláme hodně pozitivní energie a kdybyste cokoliv potřeboval, jsme tu pro Vás.“
Jakmile muž obdržel tento vzkaz, sdílel svůj příběh na Facebooku, kde získal obrovskou popularitu a obchod Chewy reklamu, kterou si zaslouží….
Komentáře:
Nenacházejí se zatím žádné relace v databázi.