Další letecká společnost chybovala: Štěně obletělo celou zemi

Smutný pes

Přidal perimi, dne 30. 03. 2018,  0x


Osmitýdenní štěňátko cestou do svého nového domova v Idaho omylem obletělo celý stát. Podle majitele Joshe muselo přistát minimálně ve čtyřech státech, než se dostalo domů.


Na majitele čekal cizí pes

Majitel oznámil veřejnosti, že mu štěně mělo být doručeno leteckou společností Delta Air Lines během soboty. Dočkal se ale jen telefonátu z Detroitu a sdělení, že štěně stráví noc na palubě letadla. Štěně se vydalo špatným směrem a místo do Boise se podívalo například do Las Vegas nebo do Salt Lake City. Pravděpodobně se dostal do mnoha dalších zemí, ale konkrétní trasu štěněte aerolinky tají.  Když si majitel přišel vyzvednout svého mazlíčka na letiště v Boise, čekal na něho cizí pes.  

„Vlastně to byl jeho parťák, chovatel je poslal z Virginie do Boise společně,“ upřesnil majitel. „Několik hodin jsme netušili, kde je. Nevěděli jsme ani jestli je o něj postaráno. Byl v té přepravce dva dny a je mu teprve osm týdnů. Nakonec ale naštěstí dorazil domů v pořádku.“ 

Veřejná omluva

Nedávná tragédie přitáhla pozornost veřejnosti a vzbudila zájem o to, jak letecké společnosti při přepravě se zvířaty zachází. Po vzniklé nepříjemnosti, ke které došlo během víkendu, se společnost Delta Air Lines v úterý veřejně omluvila majiteli za „pozdní dodání psa.“ 

„Jsme si vědomi toho, že jsou psi nedílnou součástí rodiny. Touto cestou bychom se chtěli omluvit za pozdní dodání štěněte, “ uvedla společnost v oficiálním prohlášení. „Zaměstnanci naší společnosti se snažili vzniklou situaci rychle napravit a nepřetržitě informovali majitele psa. Náklady na dopravu byly majiteli vráceny. Společnost celou událost vyšetřuje.“

Osud štěněte

Vzniklá nepříjemnost vyšla najevo poté, co majitel štěněte napsal na Facebook uvedené společnosti následující:

„Společnost Delta mi měla dnes večer na letiště v Boise dopravit osmitýdenní štěně. Místo štěněte jsem ale obdržel jen hovor od nezdvořilého zaměstnance společnosti z Detroitu. Oznámil mi, že štěně posílají bůh ví kam kvůli zpožděnému letu. Dostal jsem na někoho číslo, ale bylo neplatné. Na zákaznické lince byli nepříjemní. Víc jak 24 hodin nemám tušení, kde je můj pes a jak na tom je. Netuším, na koho bych se měl obrátit a zákaznická linka je k ničemu.“

Vypadá to, že příspěvek byl po nějaké době odstraněn. Důvod jeho odstranění není znám ani majiteli štěněte...

Další pochybení za velmi krátkou dobu


Během tohoto měsíce se nejedná o první případ. United Airlines musely odklonit let, když zjistily, že umístily psa do špatného letadla. Další pes doletěl omylem do Japonska (psali jsme zde). Na palubě letadla nedávno také zahynulo desetiměsíční štěně poté, co letuška zmíněné společnosti přikázala cestujícím, aby ho na tři hodiny uložili do prostoru nad hlavou...

Šťastný konec

Po víkendu majitel aktualizoval svůj příspěvek na Facebooku Delty Air Lines a oznámil, že jeho štěně Ren konečně dorazilo v pořádku domů.


„Všichni víme, že v uvedené společnosti pracují lidé a ti zkrátka čas od času chybují. Štěně sice vypadá zdravě, ale radši ho vezmu k veterináři,“ dodal k příspěvku majitel.

Další článek

Udělejte si radost originálním tričkem od Psí úsměv





Komentáře:

Pro přidání komentářů je potřeba se přihlásit .

Nenacházejí se zatím žádné relace v databázi.






Ahoj, jmenuji se Dominik a jsem studentem veterinární medicíny. Rád bych během studií vybudoval funkční komunitní webovou stránku pro všechny, kdo mají rádi psy. Plánuji pomáhat majitelům psů, psím útulkům a týraným psům. Zatím se snažím web zaplnit praktickými informacemi a již jsem napsal přes 200 článků. Prosím lajkněte mou facebook stránku a zůstaňte v kontaktu. Díky moc